هدهد خوش خوان!!!

مژده ای دل که دگر باد صبا بازآمد *** هدهد خوش خبر از طرف سبا بازآمد

هدهد خوش خوان!!!

مژده ای دل که دگر باد صبا بازآمد *** هدهد خوش خبر از طرف سبا بازآمد

اندر احوالات ماه زیبای خدا

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۰ ب.ظ

سلاااااااااااام آهای روزه دارای خدا

بدو جووون عقب نمونیاااا

آ باریک الله ...



سحرگاهان به قصد روزه داری *** شدم بیدار از خواب و خماری

برایم سفره ای الوان گشودند *** به آن هر لحظه چیزی را فزودند

برنج و مرغ و سوپ وآش رشته ***  سُس و استیک با نان برشته

خلاصه لقمه ای از هرچه دیدم *** کمی از این کمی از آن چشیدم

پس از آن ماست را کردم سرازیر *** درون معده ام با اندکی سیر

وختم حمله ام با یک دو آروغ *** بشد اعلام بعداز خوردن دوغ

سپس یک چای دبش قند پهلو *** به من دادند با یک دانه لیمو

خلاصه روزه را آغاز کردم ***  برای اهل خانه ناز کردم

برای اینکه یابم صبر و طاقت ***  نمودم صبح تا شب استراحت

دوپرس ِ کلّه پاچه با دو کوکا ***  کمی یخدر بهشت یک خورده حلوا

به افطاری برایم شد فراهم *** زدم تو رگ کمی از زولبیا هم

وسی روزی به این منوال طی شد ***  نفهمیدم که کی آمد و کی شد

به زحمت صبح خود را شام کردم *** به خود سازی ولی اقدام کردم

به شعبان من به وزن شصت بودم *** به ماه روزه ده کیلو فزودم

اگرچه رد شدم در این عبادت ***به خود سازی ولیکن کردم عادت

خدایا ای خدای مهر و ناهید *** بده توش و توانی را به« جاوید»

که گیرد سالیان سال روزه ***  اگرچه او شود از دم رفوزه
 

_____________


تو این شب های عزیز مارو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید

"ممنون"

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۴/۱۱
هدهد خوش خوان

نظرات  (۷)

سلام 
وبلاگتون واقعا عالیه و مطالب خوبی میگذارید
موفق باشید.

۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۷ محمدامیر لطفی
آفرین
کو بقیه مطالب وبلاگتون؟
پاسخ:
گنجشک .... پر
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۴ فانوس جزیره
سلام علیکم
دعوتید به دیدن رایگان فیلم
اینجا شهر دیگریست

راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

اطلاع بیشتر:
azf06.blog.ir

بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۸:۱۶ رضا زارعی
زیبا بود
+
آپم
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۱ مسعود بصیری
سلام
تعدادی از مطالب شما وبلاگ شما را خواندم. حس خوبی دارد که قابل ستایش است.به خصوص همین مطلب آخر
امیدوارم موفق باشید. 
masoudbassiri.ir
۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۳:۲۰ محرم سرباز کوچولو
سلام خوشحالم که باز میبینیم به روزین
موفق باشین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی